Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

2013. január 30-tól a FEOSZ tagszervezeteivel - Fogyasztóvédők Országos Egyesülete és a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület - egy hónapos médiakampányt indít, amelyben a közönséget tájékoztatják a fogyasztói jogokról az internetes vásárlás, a termékbemutatók, a szavatosság-jótállás, utazás témáiban, továbbá népszerűsítik a békéltető és utat mutatnak a panaszügyintézésben.

A Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával megvalósuló kezdeményezés keretében egy hónapon keresztül összesen 200 db. televízió- és rádió spot kerül sugárzásra a három közszolgálati és a két kereskedelmi adón.

A húsz másodperces kisfilmekben tipikus problémás élethelyzetek kerülnek bemutatásra. Ilyen például annak a pórul járt fogyasztónak az esete, akinek panaszát válaszra se méltatták. A spotok végén a narrátor segít a bajba jutott fogyasztónak, felvilágosítja őt arról, mit tehet az adott szituációban, illetve hova fordulhat sérelme orvoslatáért.

A kampány felülete az eljenjogaval.hu internetes honlap, amelyen megtalálhatók lesznek a fogyasztóvédelmi hatóságok és civil szervezetek elérhetőségei, továbbá információt nyújt a békéltető testületek elérhetőségeiről is.

A társadalmi célú reklámok a FEOSZ szerkesztésében megjelenő Fogyasztók Lapja online fogyasztóvédelmi magazinban, valamint a közösségi- és videómegosztó oldalakon is megjelennek.

forrás: marketinginfo.hu