Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az információs találkozó időpontja: 2018. május 15. 10-11:30 óra között
Helyszíne: IMPRÓ, 1066 Budapest, Ó utca 4.

A Jótettekkel egy jobb világért pályázat támogatására harmadik alkalommal számíthatnak a civil szervezetek. A vállalat célul tűzte ki, hogy pályázati programmal segíti azokat a szervezeteket, akik jobbá szeretnék tenni a környezetüket. A jó ügyek jó alkalmat adnak az összefogásra, a jótettek pedig további jócselekedetekre ösztönöznek. Májustól adhatják be a civil szervezetek pályázataikat a Jótettekkel egy jobb világért programban a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon, a vállalat 25 projekt megvalósítását támogatja 500-500 ezer forinttal.

A projektek idén is az alábbi kategóriákhoz kapcsolódhatnak: egészséges életmódra nevelést népszerűsítő programok, szociálisan hátrányos helyzetben élő családok és gyermekek támogatása, környezettudatos életmódra, szemléletre nevelés.

A pályázatok online adhatók be a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon 2018. május 2-május 31-ig. A nyertes pályázatok kiválasztása két fázisban zajlik: szakmai zsűri választja ki a 10 legjobbnak ítélt ügyet, a közönség pedig 15 pályázatnak szavazhat bizalmat a pályázati oldalon júniusban. Így összesen 25 pályázatot díjaz a vállalat.

„Hiszünk abban, hogy a civil szervezetek munkájukkal, törekvéseikkel óriási hatást és változást tudnak indukálni a helyi közösségek életében, ezt a tevékenységet szeretnénk segíteni a pályázati támogatással” – hangsúlyozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A pályázat részletes kiírása elérhető a www.dm-egyuttegymasert. hu oldalon.

A pályázatban a dm együttműködő szakmai partnere a Civil Impact Nonprofit kft.

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 259 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.