Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A vállalati marketingben már régóta használatos CRM (Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő) folyamatok és rendszerek megkönnyítik az ügyfelekkel való kapcsolattartást, és ezáltal a kampányszervezést is, különösen az egyéni adományozók körében.

A Civil Iránytű Alapítvány egy kérdőívet állított össze, hogy felmérje a hazai civil szervezetek CRM-mel kapcsolatos ismereteit, igényeit. Hamarosan egy konferencia megszervezését is tervezzük a témában, amelyen az érdeklődők megismerhetik, vagy tovább bővíthetnék tudásukat a civil CRM területén.

A kérdőív az alábbi linken érhető el:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCzQh5bioGqs4RqMuAhgym0nA1tMYQWsd4G-Q_KrwaU985GA/viewform

A kérdőív kitöltése néhány percet vesz igénybe. A felmérés eredményét az érdeklődőknek e-mail.ben is elküldjük.

Köszönjük, hogy a kérdőív kitöltésével segíted munkánkat!

üdvözlettel,
a Civil Iránytű Alapítvány csapata