Szeretnél tudatosabb lenni a forrásteremtésben? Tudod, hogy szükségetek lenne egy átgondolt fundraising stratégiára, de a napi munka mellett erre sosincs idő? Jelentkezz workshopunkra, ahol nem csupán megtanulhatod, milyen a szervezeted számára ideális forrásteremtési portfolió és stratégia, hanem közösen el is kezdjük elkészíteni ezeket.
Azt tapasztaltuk, hogy az elfoglalt vezetőknek és fundraisereknek roppant kevés idejük van, hogy a képzéseken átadott anyagokat feldolgozzák, elvégezzék a szükséges kutatásokat, és kitalálják, hogy a tanultakat hogyan ültessék át a szervezetükre. Ezért most egy olyan workshopot terveztünk, ahol a résztvevők kis csoportokban kidolgozzák a saját fundraising stratégiájuk alapjait. A workshop fontos eleme, hogy a résztvevők egymástól is inspirálódhatnak, visszajelzést kaphatnak, és kapcsolatokat építhetnek.
 
A képzés időtartama: 4 egész nap, 4 egymást követő péntek:
2024. január 19., 26., február 2., 9.
9.00 - 16.30 óráig (1 órás ebédszünettel)
 
 
A workshop helye: Budapest belvárosa.
 
Ezeket a témákat járjuk körbe és vizsgáljuk meg:
• Mik az eredményes fundraising ismérvei?
• Mit várnak a támogatók?
• Készen áll-e a szervezeted a forrásszerzésre? Mi van meg, mi hiányzik a sikerhez?
• Milyen bevételi lehetőségek vannak Magyarországon? Hogyan találhatod meg ezeket?
• Mire alapozhatod a fundraising stratégiádat? Kitől kérhetsz?
• Munkatársak, önkéntesek, kuratórium bevonása a fundraisingbe
• Milyen forrásszerzési eszközök, kampányok vannak, működnek itthon?
• Milyen forrásokat gyűjtenek a hasonló ügyért dolgozó szervezetek? Mit érdemes ellesni tőlük?
• Milyen együttműködéseket, partnerségeket érdemes kialakítani?
 
Amit elkészítünk közösen, és hazaviheted a szervezetednek:
- Fundraising stratégiai alapdokumentum: stratégiai irányok, célcsoportok, eszközök, szükséges erőforrások
- Szektortárs elemzés
- Operatív terv az első évre
 
A részvételi díj: 120.000 Ft
 
Január 15-ig 20% kedvezménnyel tudtok regisztrálni. Ha ketten jönnétek egy szervezettől, akkor a második munkatárs/önkéntes számára 50% kedvezményt is tudunk nyújtani.
 
Kik tartják a képzést?
Varga Judit és Túry Krisztina – az Art of Giving and Asking csapata
 
Kiket várunk?
A képzésre olyan civil szervezeti vezetőket és fundraisereket várunk, akik már elértek kisebb-nagyobb sikereket, de szeretnének tudatosabban, nagyobb hatásfokkal dolgozni. Ugyanakkor azok is jelentkezhetnek, akik most készülnek civil szervezetet alapítani és megspórolnák maguknak a tipikus kezdeti hibákat a forrásteremtésben.
 
Kérdéseidet szívesen várjuk az artofgiving.hu@gmail.com email címen vagy a 20-375-8053 telefonszámon.