Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Számos olyan eszköz áll rendelkezésére egy civil szervezetnek, amelyet akár ingyen, akár fizetés ellenében felhasználhat adomány- vagy egyszázalékgyűjtő kampányában. A fizetett eszközöket csak nagyon kevés szervezet engedheti meg magának, azok hatékony összeállításához, felhasználásához jelentős marketing ismeretekre, illetve kommunikációs és kreatív szakértők támogatására van szükség. Számos televízió, rádió, nyomtatott és online sajtó biztosít azonban ingyenes megjelenést civil szervezetek számára, sőt ingyenes vagy kedvezményes plakáthelyeket is szerezhetünk olyan, a reklámszakma szempotjából holt időszakokan, mint pl. a január. Ezen kívül barterezhetünk is: a médiatámogatónak felajánlhatunk hirdetési helyet a honlapukon, a logójának elhelyezését a kiadványainkon.

Szórólapjainkat, plakátjainkat a célcsoportot érdeklő rendezvényeken terjeszthetjük, illetve elhelyezhetjük olyan köz- és magánintézményekben (pl. kávézók, művelődési házak stb.), ahol feltehetően megfordulnak. Az adománykérésre, 1%-ra vonatkozó felhívásunkat tegyük rá minden, a szervezet által kiadott kiadványra, meghívóra, brossurára, belépőjegyekre, tüntessük fel ezeket saját hírlevelünkben, honlapunkon, email aláírásként. Ugyanígy megjelenhetünk partnereink kiadványaiban, hírleveleiben, honlapjain stb.

Példák: újsághirdetés, óriásplakátok, plakátok (intézmények, kávézók, közlekedési eszközök, city-light poszterek stb.), szórólapok, rádió és tv spotok, online hirdetések, bannerek, kiadványokban szereplő hirdetések, belépőjegyeken, meghívókon stb. elhelyezett hirdetések, hírlevelek, freecardok.

frissítve: 2012.03.30.