Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Azokat a lépéseket írják le, amiket a célunk elérése érdekében meg kell tennünk. Meghatározásuk segít összeszedni mindent, amit tennünk kell a céljainkért.

Például:

Egy kreatív ügynökséggel együtt olyan videót készítünk, amelyben fiatal lányok mutatják be, hogy az ivás visszataszító. Ezt a videót feltöltjük majd a YouTube-ra, és egy telefonszámot is mutatunk majd benne, amit azok hívhatnak, akik segítséget szeretnének kérni az alkoholról való leszokásban.

Néhány tevékenység, amiket meg kell csinálnunk:

  • Keresni egy kreatív ügynökséget a videóhoz
  • Írni egy forgatókönyvet az ügynökséggel
  • Toborozni fiatal lányokat a videóhoz
  • Megszerkeszteni a videót, hogy biztosan fel lehessen tölteni a YouTube-ra
  • Létrehozni egy YouTube csatornát
  • Létrehozni a telefonszámot
  • Moderálni a YouTube videót
  • Kezelő munkatársat kijelölni a telefonvonalhoz
  • Írásban vezetni a hívások számát
  • Írásban vezetni a nézettség alakulását

 

Kampányszervezés cikksorozat:

 

Hogyan határozzuk meg a közönségünket?

Hol lehet a mi közönségünk?

Építs fel egy karaktert!

A meggyőzés

Határozzunk meg okos célokat!

Határozzuk meg pontosan a tevékenységeket!

Hogyan mérjük az elköteleződést?

 

A cikk részlet és kivonat a "Radical Awareness Game Engagement" (RAGE)/Game Changer projekt keretében kidolgozott angol nyelvű útmutatóból, amelyet az RNTC és a Techsoup Europe által vezetett konzorcium készített. A projektet támogatta az Európai Unió Internal Security Fund – Police.

gclogoTechsoup Europe