KSH-szám megkérése hogyan történik?

Mindennapi működtetés


Az új szabályok szerint a szervezet automatikusan kap KSH-számot a bejegyzéskor (a bíróság hivatalból kommunikál a Központi Statisztikai Hivatallal a KSH-szám kiadásáról), ezt külön megkérni már nem kell.

A KSH az adatgyűjtési feladatai során a civil szervezeteknek évente egyszer elektronikusan értesítést küld és az  adatlap most már elektronikusan a KSH oldalán tölthető ki, előzetes regisztráció után. A regisztrációt egyszer kell megtenni, utána az folyamatosan használható, tehát nem kell minden évben külön regisztrálni. A KSH elektronikus felületén az adatlap kitöltése után ellenőrző funkció áll rendelkezésre, így a beküldés előtt automatikus ellenőrzés után hibátlan kérdőív kerül beküldésre. A KSH kérdőíven több működési célú kérdés is szerepel, a kérdőívet az elektronikus felületen beküldés előtt el lehet menteni, így annak kitöltésében többen is részt vehetnek.

Részletes információk a KSH elektronikus adatgyűjtéséről: https://elektra.ksh.hu

frissítve: 2018.06.08.



Címkék: KSH, beszámolás, NAV