CivilTech
Forrásszervezés
Forrásszervezés
Élményalapú (sorsolásos) adománygyűjtés


342



közösségi adománygyűjtés egy speciális válfaja, amelyben az adományozást egy különleges élmény ösztönzi. Egy ilyen kampány keretében az a cél, hogy olyan közönséget érjen el a szervezet, amely talán kevésbé figyel fel egy adományozási lehetőségre, de egy hírességhez kapcsolódó vagy más, utcáról nem elérhető élmény kedvéért szívesen beszáll, és talán az ügy is felkelti érdeklődését.

Többféle módja is létezik, az egyik az adjukössze.hu és az omaze.com által is képviselt ‘demokratikus’, ahol egy minimum összeg adományozásával már részt vehet a támogató a főnyeremény sorsolásában, de minél nagyobb összeget adományoz valaki, annál nagyobb esélye van a nyerésre.

A másik a licit alapú módszer, ahol azé lehet a különleges élmény, aki a legtöbbet ajánlja érte. Ez utóbbi formában rendszerint nagyobb a szerepe az élményhez járó ajándékoknak, amelyek különféle támogatási szintekhez kapcsolódnak.

Amennyiben ilyen típusú kampányt tervezel, és nem tudod, hogyan indulj el, kérj szakértői támogatást!

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Az elmúlt napokban ismételten több bejelentés érkezett az Országos Bírósági Hivatalba (OBH), miszerint a Civil Marketing Kft. nevében a civil szervezetek képviselőit telefonon ...
Hír
Az eredmények a NEA honlapján érhetőek el
Hír
Nem sikerült megállapodni a Norvég Alapról.
Hír
A Facebook májusban szigorú átláthatósági szabályokat vezetett be a politikai hirdetésekre vonatkozólag, melyek azonban akár visszaélésekre is lehetőséget adhatnak.
Hír
Több mint 400 millió eurót (127,7 milliárd forint) gyűjtött össze a párizsi Notre-Dame helyreállításához a francia kulturális minisztérium által a magánemberek és vállalatok a ...
Címkék