Kommunikáció
Kommunikáció
Szervezeti brand


734



A brand vagy márka az utóbbi években a nonprofit szervezetek körében itthon is gyakran emlegetett kifejezés lett, hiszen egyre több szervezet ismeri fel, a fenntarthatóság érdekében társadalmi bázis építésére van szüksége, amelynek elengedhetetlen eleme az ismertség és ezáltal a felismerhetőség. Szervezeted akkor rendelkezik jól beazonosítható branddel, ha egységes arculata, illetve megfelelően egyszerű és egyedi üzenetei vannak, amely megmutatja, hogy szervezeted mivel foglalkozik, mik a céljai.

Szintén sokszor találkozhatunk a re-branding kifejezéssel. Egy re-branding folyamat megvalósítására szervezetednek akkor lehet szüksége, ha modernebb arculatra és szakmai megközelítésre váltanátok vagy alkalmazkodva a külső körülményekhez megváltozik a szervezet missziója, ehhez kapcsolódóan üzenete. A cél minden esetben ugyanaz, egyrészt hogy minél jobban meg tudjátok szólítani azt a célközönséget, amelyet be szeretnétek vonni a munkátokba akár támogatóként, akár önkéntesként, másrészt az, hogy hűen tükrözze szervezetetek szakmai és ideológiai értékeit, célkitűzéseit a kifelé irányuló kommunikáció.

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Az eddigi ötről tíz százalékra emelkedik a civil szervezetek adományok után igényelhető normatív támogatása, amelyre hétfőtől lehet pályázni.
Hír
Épp száz éve, hogy meghalt Andrew Carnegie iparmágnás, a világ talán legnagyobb, jótékonykodó modern milliárdosa, aki legszívesebben bevezette volna a 100 százalékos örökösödé ...
Címkék