CivilTech
Kommunikáció
Kommunikáció
Szervezeti brand


663



A brand vagy márka az utóbbi években a nonprofit szervezetek körében itthon is gyakran emlegetett kifejezés lett, hiszen egyre több szervezet ismeri fel, a fenntarthatóság érdekében társadalmi bázis építésére van szüksége, amelynek elengedhetetlen eleme az ismertség és ezáltal a felismerhetőség. Szervezeted akkor rendelkezik jól beazonosítható branddel, ha egységes arculata, illetve megfelelően egyszerű és egyedi üzenetei vannak, amely megmutatja, hogy szervezeted mivel foglalkozik, mik a céljai.

Szintén sokszor találkozhatunk a re-branding kifejezéssel. Egy re-branding folyamat megvalósítására szervezetednek akkor lehet szüksége, ha modernebb arculatra és szakmai megközelítésre váltanátok vagy alkalmazkodva a külső körülményekhez megváltozik a szervezet missziója, ehhez kapcsolódóan üzenete. A cél minden esetben ugyanaz, egyrészt hogy minél jobban meg tudjátok szólítani azt a célközönséget, amelyet be szeretnétek vonni a munkátokba akár támogatóként, akár önkéntesként, másrészt az, hogy hűen tükrözze szervezetetek szakmai és ideológiai értékeit, célkitűzéseit a kifelé irányuló kommunikáció.

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Csak azok a szervezetek kaphatnak jövőre szja 1 százalékos felajánlást, amelyek eljuttatják a NAV-hoz a ’KOZ közleményt május 31-ig.
Hír
A Facebook májusban szigorú átláthatósági szabályokat vezetett be a politikai hirdetésekre vonatkozólag, melyek azonban akár visszaélésekre is lehetőséget adhatnak.
Hír
A Civilizáció koalícióban együttműködő, alulírott civil szervezetek kiállunk a kutatás Alaptörvényben biztosított szabadsága mellett, és szolidaritásunkat fejezzük ki a Magyar ...
Hír
Pótolhatatlannak nevezte a Rákóczi Szövetség rendszerváltozás során és azóta végzett tevékenységét Kövér László, az Országgyűlés elnöke a szervezet fennállásának 30. évforduló ...
Címkék