Kommunikáció
Kommunikáció
Szervezeti brand


618



A brand vagy márka az utóbbi években a nonprofit szervezetek körében itthon is gyakran emlegetett kifejezés lett, hiszen egyre több szervezet ismeri fel, a fenntarthatóság érdekében társadalmi bázis építésére van szüksége, amelynek elengedhetetlen eleme az ismertség és ezáltal a felismerhetőség. Szervezeted akkor rendelkezik jól beazonosítható branddel, ha egységes arculata, illetve megfelelően egyszerű és egyedi üzenetei vannak, amely megmutatja, hogy szervezeted mivel foglalkozik, mik a céljai.

Szintén sokszor találkozhatunk a re-branding kifejezéssel. Egy re-branding folyamat megvalósítására szervezetednek akkor lehet szüksége, ha modernebb arculatra és szakmai megközelítésre váltanátok vagy alkalmazkodva a külső körülményekhez megváltozik a szervezet missziója, ehhez kapcsolódóan üzenete. A cél minden esetben ugyanaz, egyrészt hogy minél jobban meg tudjátok szólítani azt a célközönséget, amelyet be szeretnétek vonni a munkátokba akár támogatóként, akár önkéntesként, másrészt az, hogy hűen tükrözze szervezetetek szakmai és ideológiai értékeit, célkitűzéseit a kifelé irányuló kommunikáció.

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Az elmúlt napokban ismételten több bejelentés érkezett az Országos Bírósági Hivatalba (OBH), miszerint a Civil Marketing Kft. nevében a civil szervezetek képviselőit telefonon ...
Hír
Tegnap rendezték meg a Civil Díj 2019 Gálát, kiderült, kik az idei év legsikeresebb és legjobb szervezetei.
Hír
Az eredmények a NEA honlapján érhetőek el
Hír
Nem sikerült megállapodni a Norvég Alapról.
Hír
15 egyedülálló társadalmi innovációt díjaztak, melyek mindegyike újszerű megközelítésekkel reagál a jelen társadalmi problémáira
Címkék