Kommunikáció
Kommunikáció
Szervezeti brand


390



A brand vagy márka az utóbbi években a nonprofit szervezetek körében itthon is gyakran emlegetett kifejezés lett, hiszen egyre több szervezet ismeri fel, a fenntarthatóság érdekében társadalmi bázis építésére van szüksége, amelynek elengedhetetlen eleme az ismertség és ezáltal a felismerhetőség. Szervezeted akkor rendelkezik jól beazonosítható branddel, ha egységes arculata, illetve megfelelően egyszerű és egyedi üzenetei vannak, amely megmutatja, hogy szervezeted mivel foglalkozik, mik a céljai.

Szintén sokszor találkozhatunk a re-branding kifejezéssel. Egy re-branding folyamat megvalósítására szervezetednek akkor lehet szüksége, ha modernebb arculatra és szakmai megközelítésre váltanátok vagy alkalmazkodva a külső körülményekhez megváltozik a szervezet missziója, ehhez kapcsolódóan üzenete. A cél minden esetben ugyanaz, egyrészt hogy minél jobban meg tudjátok szólítani azt a célközönséget, amelyet be szeretnétek vonni a munkátokba akár támogatóként, akár önkéntesként, másrészt az, hogy hűen tükrözze szervezetetek szakmai és ideológiai értékeit, célkitűzéseit a kifelé irányuló kommunikáció.

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Idén januártól támogatást vezet be a Nemzeti Együttműködési Alap a civil szervezeteknek. A pályázati rendszer keretében 200.000 forint állami támogatásra pályázhatnak.
Hír
Hír
Értesítjük a civil szervezeteket, hogy megjelentek a Miniszterelnökség által biztosított forrásból a Nemzeti Együttműködési Alap Kollégiumainak a 2019. évre vonatkozó „Civil s ...
Hír
Várhatóan 2019. január 16-án kerülnek kiírásra a Nemzeti Együttműködési Alap Kollégiumainak 2019. évre vonatkozó pályázatai.
Hír
A tervezettnek mintegy háromszorosára emelné a demokratikus értékeket védő civil szervezetek támogatását a 2021-2027-es uniós költségvetési keretben az Európai Parlament (EP) ...
Címkék