Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A támogatóiddal elsősorban online tartod a kapcsolatot. Nyomonkövethetik szervezeted tevékenységét a közösségi média felületeken keresztül, a honlapotokon, vagy akár a rendszeresen küldött hírleveletekből is tájékozódhatnak a friss eseményekről. Egy adományozásra buzdító gomb segítségével minden ilyen felületen (akár hírlevél, akár e-dm, akár csak egy poszt) felkínálhatod a rendszeres adományozás, vagy akár kampányod -legyen az közösségi vagy követes adománygyűjtés - támogatásának lehetőségét.

A gomb vezesse el adományozóidat minél kevesebb kattintással arra a felületre, ahol azonnal, egyszerűen fel tudja ajánlani adományát (fizetni tud).

Egy ilyen gomb kialakítása során gondolj arra is, hogy adományozóid többsége mobil eszközön olvassa a híreket, követi az eseményeket, így ahol megteheted, számukra is könnyen használható, megfelelő méretű gombot illessz be felületeidre.

Válassz figyelemfelkeltő, és a szervezeti brandedhez illő színt, cselekvésre buzdító feliratot (például: Támogatom!/ Adományozz!).

Ha a kész megoldások híve vagy, válaszd a NIOK Bankkártyás Adománygyűjtési Szolgáltatását, aminek keretében kész gombokat tudsz egyszerűen beilleszteni online felületeidre.