CivilTech
Kommunikáció
Kommunikáció
Hírlevél


506



A hírlevél fontos kommunikációs eszköz, amellyel a munkátok iránt érdeklődő emberekkel tudjátok tartani a kapcsolatot: be tudtok számolni nekik a főbb történésekről a szervezetetek és az általatok támogatott közösségek életében. Alkalmas lehet adománygyűjtésre is, de alaposan át kell gondolni, hogy milyen gyakran és miben kéritek a segítségüket.

Mindenképpen érdemes minden veletek kapcsolatba kerülő embert feliratkoztatni a hírleveletekre, de figyelnetek kell arra, hogy mindenki könnyen leiratkozhasson, illetve az adataik kezelésével kapcsolatban is jó, ha szakember segítségét kéritek.

A szervezetek többsége a havi hírlevelet preferálja, de vannak a szektorban heti hírlevelek is, illetve sokan használják ezt a csatornát pusztán alkalmilag vagy negyedévente is. Használata függ a támogatói közösségtől is, hiszen a fiatalabbak inkább a közösségi médián követik az eseményeket, míg egy konzervatívabb támogatói közösség akár a postai levélben való kommunikációt is preferálhatja az emaillel szemben. Minden esetben érdemes végiggondolni a közösség mellett a saját kapacitásotokat is. Egy hírlevél összeállítása a mailchimp vagy hasonló szolgáltató segítségével egyszerű, de pl. 2000 cím felett már pénzbe kerül.

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Az elmúlt napokban ismételten több bejelentés érkezett az Országos Bírósági Hivatalba (OBH), miszerint a Civil Marketing Kft. nevében a civil szervezetek képviselőit telefonon ...
Hír
Tegnap rendezték meg a Civil Díj 2019 Gálát, kiderült, kik az idei év legsikeresebb és legjobb szervezetei.
Hír
Az eredmények a NEA honlapján érhetőek el
Hír
Több mint 400 millió eurót (127,7 milliárd forint) gyűjtött össze a párizsi Notre-Dame helyreállításához a francia kulturális minisztérium által a magánemberek és vállalatok a ...
Hír
Te emlékszel, hogy melyik társadalmi szervezetet támogattad a MagNet Bank tavalyi #KözösségiAdományozásiProgramjában?
Címkék