Kommunikáció
Kommunikáció
Hírlevél


601



A hírlevél fontos kommunikációs eszköz, amellyel a munkátok iránt érdeklődő emberekkel tudjátok tartani a kapcsolatot: be tudtok számolni nekik a főbb történésekről a szervezetetek és az általatok támogatott közösségek életében. Alkalmas lehet adománygyűjtésre is, de alaposan át kell gondolni, hogy milyen gyakran és miben kéritek a segítségüket.

Mindenképpen érdemes minden veletek kapcsolatba kerülő embert feliratkoztatni a hírleveletekre, de figyelnetek kell arra, hogy mindenki könnyen leiratkozhasson, illetve az adataik kezelésével kapcsolatban is jó, ha szakember segítségét kéritek.

A szervezetek többsége a havi hírlevelet preferálja, de vannak a szektorban heti hírlevelek is, illetve sokan használják ezt a csatornát pusztán alkalmilag vagy negyedévente is. Használata függ a támogatói közösségtől is, hiszen a fiatalabbak inkább a közösségi médián követik az eseményeket, míg egy konzervatívabb támogatói közösség akár a postai levélben való kommunikációt is preferálhatja az emaillel szemben. Minden esetben érdemes végiggondolni a közösség mellett a saját kapacitásotokat is. Egy hírlevél összeállítása a mailchimp vagy hasonló szolgáltató segítségével egyszerű, de pl. 2000 cím felett már pénzbe kerül.

frissítve: 2018.06.08.



A Tudástár frissítésében dr. Tarczay Áron ügyvéd nyújt segítséget szerkesztőségünknek.


Hír
Az eddigi ötről tíz százalékra emelkedik a civil szervezetek adományok után igényelhető normatív támogatása, amelyre hétfőtől lehet pályázni.
Hír
Épp száz éve, hogy meghalt Andrew Carnegie iparmágnás, a világ talán legnagyobb, jótékonykodó modern milliárdosa, aki legszívesebben bevezette volna a 100 százalékos örökösödé ...
Címkék