CivilTech
Kommunikáció
Kommunikáció
DM


447



Direct mail, azaz a potenciális támogató postaládájába érkező levél. Magyarországon még mindig nagyon sok ember szeret levelet kapni, és sokan nem is használnak elektronikus levélküldést, így őket csak ezzel a módszerrel tudod elérni, ha nem akarsz bekopogtatni hozzájuk (door-to-door adománygyűjtés). Nem túl drága módszer, de érdemes minél inkább automatizálni (pl. címzés), hogy minél kevesebb emberi munkaerőt kelljen belefektetni. Azt tudnod kell, hogy a DM-ben küldött leveleknek bár szentimentális értéke van, és sokszor segít a támogatók erősebb elkötelezésében, de a csekkes adományok átlagos nagysága jóval az online adományok átlagos nagysága alatt van.

Ha küldesz DM-et, legyen szép, és olyan, amit a támogató kitehet (és mások is láthatják, kérdeznek róla, stb.) vagy legalábbis elteszi / nyomot hagy benne. Legyen a levél személyes (megszólítás, aláírás), és ne legyen hosszabb egy A4-es oldalnál.

A direct mail elektronikus formája az E-DM.

frissítve: 2018.06.08.




Hír
Csak azok a szervezetek kaphatnak jövőre szja 1 százalékos felajánlást, amelyek eljuttatják a NAV-hoz a ’KOZ közleményt május 31-ig.
Hír
A Facebook májusban szigorú átláthatósági szabályokat vezetett be a politikai hirdetésekre vonatkozólag, melyek azonban akár visszaélésekre is lehetőséget adhatnak.
Hír
A Civilizáció koalícióban együttműködő, alulírott civil szervezetek kiállunk a kutatás Alaptörvényben biztosított szabadsága mellett, és szolidaritásunkat fejezzük ki a Magyar ...
Címkék