CivilTech
Kommunikáció
Kommunikáció
DM


415



Direct mail, azaz a potenciális támogató postaládájába érkező levél. Magyarországon még mindig nagyon sok ember szeret levelet kapni, és sokan nem is használnak elektronikus levélküldést, így őket csak ezzel a módszerrel tudod elérni, ha nem akarsz bekopogtatni hozzájuk (door-to-door adománygyűjtés). Nem túl drága módszer, de érdemes minél inkább automatizálni (pl. címzés), hogy minél kevesebb emberi munkaerőt kelljen belefektetni. Azt tudnod kell, hogy a DM-ben küldött leveleknek bár szentimentális értéke van, és sokszor segít a támogatók erősebb elkötelezésében, de a csekkes adományok átlagos nagysága jóval az online adományok átlagos nagysága alatt van.

Ha küldesz DM-et, legyen szép, és olyan, amit a támogató kitehet (és mások is láthatják, kérdeznek róla, stb.) vagy legalábbis elteszi / nyomot hagy benne. Legyen a levél személyes (megszólítás, aláírás), és ne legyen hosszabb egy A4-es oldalnál.

A direct mail elektronikus formája az E-DM.

frissítve: 2018.06.08.



A Tudástár frissítésében dr. Tarczay Áron ügyvéd nyújt segítséget szerkesztőségünknek.


Hír
Az elmúlt napokban ismételten több bejelentés érkezett az Országos Bírósági Hivatalba (OBH), miszerint a Civil Marketing Kft. nevében a civil szervezetek képviselőit telefonon ...
Hír
Tegnap rendezték meg a Civil Díj 2019 Gálát, kiderült, kik az idei év legsikeresebb és legjobb szervezetei.
Hír
Az eredmények a NEA honlapján érhetőek el
Hír
Több mint 400 millió eurót (127,7 milliárd forint) gyűjtött össze a párizsi Notre-Dame helyreállításához a francia kulturális minisztérium által a magánemberek és vállalatok a ...
Hír
Te emlékszel, hogy melyik társadalmi szervezetet támogattad a MagNet Bank tavalyi #KözösségiAdományozásiProgramjában?
Címkék