Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Direct mail, azaz a potenciális támogató postaládájába érkező levél. Magyarországon még mindig nagyon sok ember szeret levelet kapni, és sokan nem is használnak elektronikus levélküldést, így őket csak ezzel a módszerrel tudod elérni, ha nem akarsz bekopogtatni hozzájuk (door-to-door adománygyűjtés). Nem túl drága módszer, de érdemes minél inkább automatizálni (pl. címzés), hogy minél kevesebb emberi munkaerőt kelljen belefektetni. Azt tudnod kell, hogy a DM-ben küldött leveleknek bár szentimentális értéke van, és sokszor segít a támogatók erősebb elkötelezésében, de a csekkes adományok átlagos nagysága jóval az online adományok átlagos nagysága alatt van.

Ha küldesz DM-et, legyen szép, és olyan, amit a támogató kitehet (és mások is láthatják, kérdeznek róla, stb.) vagy legalábbis elteszi / nyomot hagy benne. Legyen a levél személyes (megszólítás, aláírás), és ne legyen hosszabb egy A4-es oldalnál.

A direct mail elektronikus formája az E-DM.