Kommunikáció
Kommunikáció
AdGrants


431



A Google for Nonprofits program egyik legértékesebb része a havi 10 ezer dollár értékű Google hirdetés. A találati oldalon (kivéve, ha valaki letiltotta) az első és/vagy az utolsó 1-2 találat mindig hirdetés, ide kerülhettek be ti is. A programba való bekerüléshez először regisztrálnotok kell a CivilTech.hu oldalon, ehhez jogosultnak kell lennetek 1% fogadására vagy közhasznú jogállással kell rendelkeznetek.

Ha több honlapotok is van, akkor érdemes meggondolnotok, melyiket szeretnétek leginkább hirdetni: tapasztalatunk szerint 2 honlapot még be tud hirdetési szempontból fogadni a rendszer, de ennél többet nem. A hirdetésekhez kulcsszavakat kell beállítanotok, és érdemes olyan oldalra/aloldalra irányítanotok a kattintókat, ahol nagyon könnyen és gyorsan tud tájékozódni, és minél hamarabb tud adományozni is, ha ez az aktuális cél.

A Google hirdetési fiókotok szakértelmet és folyamatos odafigyelést igényel, ha nincs hozzáértő ember vagy kapacitás a szervezet köreiben, akkor írjatok a tanacsado@niok.hu címre, és összekötünk egy szakértői csapattal.

frissítve: 2018.06.08.



A Tudástár frissítésében dr. Tarczay Áron ügyvéd nyújt segítséget szerkesztőségünknek.


Hír
Az elmúlt napokban ismételten több bejelentés érkezett az Országos Bírósági Hivatalba (OBH), miszerint a Civil Marketing Kft. nevében a civil szervezetek képviselőit telefonon ...
Hír
Tegnap rendezték meg a Civil Díj 2019 Gálát, kiderült, kik az idei év legsikeresebb és legjobb szervezetei.
Hír
Az eredmények a NEA honlapján érhetőek el
Hír
Több mint 400 millió eurót (127,7 milliárd forint) gyűjtött össze a párizsi Notre-Dame helyreállításához a francia kulturális minisztérium által a magánemberek és vállalatok a ...
Hír
Te emlékszel, hogy melyik társadalmi szervezetet támogattad a MagNet Bank tavalyi #KözösségiAdományozásiProgramjában?
Címkék